Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 20:10:27 +0100

Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

>Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
>wiadomości news:kaku55.3c0.1_at_pb2004.pl...

>zapewne wirtualna kontrolowana przez system

Może to dla Ciebie nowość ale współczesne systemy to nie DOS i pochodne więc
to jest oczywiste że RAM zawsze wchodzi w skład pamięci wirtualnej
kontrolowana przez system.

>gratuluję zamulania sobie systemu

Większe bezpieczeństwo systemu i UAC były dla mnie ważniejsze niż te
dodatkowe ZTCP około 300MiB Commit Charge'a zadeklarowane przez system.

>przy tak dużym wolnym obszarze system nie powinien pisnąć

Przy standardowej konfiguracji nie daje tego typu komunikatów.

>a twoja kochana siódemka piszczała i kwiczała

Wolę Windows 8.

--
Piotr Borkowski