Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Sun, 16 Dec 2012 17:44:13 +0100

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kaku55.3c0.1_at_pb2004.pl...
> Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

> Coś konkretniej? Jakie kroki trzeba wykonać aby ten komunikat się pojawił
> i jaka dokładnie jest jego treść? Używałem Visty przez prawie dwa lata na
> 768MiB i 1768MiB RAM i nigdy żadnego komunikatu o braku jakiejkolwiek
> pamięci nie pokazała.

zapewne wirtualna kontrolowana przez system
gratuluję zamulania sobie systemu

przy tak dużym wolnym obszarze system nie powinien pisnąć
a twoja kochana siódemka piszczała i kwiczała

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/