Re: Windows 8 nie widzi sieci

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh>
Data: Sun, 16 Dec 2012 08:15:13 +0100

Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą Borneq
naskrobał(a):

> O dziwo, innym kabelkiem działa. Zainstalowałem znowu Windows XP, sieć nadal
> nie była widziana. Zaczęła być gdy wyjąłem kabelek dochodzący do rutera i
> wpiąłem bezpośrednio do komputera. Tylko nie mogę go używać bo ruter służy
> też do laptopa. A najlepiej było by mieć sieć bezprzewodową. Co się dzieje?
> czy może zmienić kabelek?

Z tego wygląda że masz uwalony kabelek który do tej pory działał pomiędzy
routerem a komputerem, ewentualnie router siadł na linii LAN (mało
prawdopodobne).

--
...:::WISKOLER:::...
Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki: