niezmienna ikona folderu

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 05:01:05 +0100

mam program, który modyfikuje sam z siebie ikonę pewnego folderu. W opcjach
tego programu nigdzie nie mozna wylączyć tej modyfikacji. z tego co
zauważyłem dotychczas sam to fakt, że do zmiany dochodzi poprzez modykację
pliku desktop.ini (ukrytego)

ponieważ mam swoją własną ikone do tego folderu i strasznie irytująca jest
ta podmiana dokonywana przez program mam pytanie - jak ufiksować moją ikonę
i nie pozwalać programowi na jej modyfikację?

pzdr, sz.