Re: Windows 8 nie widzi sieci

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sun, 16 Dec 2012 02:13:36 +0100

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Sprawdz innym kabelkiem.

O dziwo, innym kabelkiem działa. Zainstalowałem znowu Windows XP, sieć nadal
nie była widziana. Zaczęła być gdy wyjąłem kabelek dochodzący do rutera i
wpiąłem bezpośrednio do komputera. Tylko nie mogę go używać bo ruter służy
też do laptopa. A najlepiej było by mieć sieć bezprzewodową. Co się dzieje?
czy może zmienić kabelek?