Re: instalacja xp na notebooku bez napędu cd

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Fri, 14 Dec 2012 18:00:48 +0100

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_post.pl> napisał w wiadomości

> A bootowanie z USB nie działa? Np. z pendrive?

nie mam pendrive, mam czytnik w kształcie pendrive
ale czy zadziała tak samo to nie wiem

umieszczenie systemu na karcie i penie
powinno być takie same

nie wiem czy to coś ułatwi, bo na kompie jest siódemka lub vista
ale wiadomo że to nie system na notebooki
więc muszę zapodać xp
czy da się jakoś zainicjować instalkę xp z poziomu 7

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/