Re: jak usnąć nieużywany folder Moje dokumenty" z D:

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 7 Dec 2012 19:04:35 +0100

"kmark" napisał:

> Wypominano mi, że obraz dysku byłby ratunkiem na całe zło.

Ktoś cię strasznie oszukał.

> od tego czasu zawsze mam obraz dysku.
> Robiłem go w Paragon Drive Backup 8.5 SE

Obraz dysku czy partycji?

> Niestety, tym razem system nabawił się takiej kontuzji, że niemożliwe
> było odzyskanie systemu z tego obrazu.

A co ma system, nawet najbardziej uszkodzony, do odtworzenia obrazu, które
to odtworzenie całkowicie (upraszczam) nadpisuje ów wolumin z uszkodzonym
systemem?

> Paragon informował, że odzyskanie nie było możliwe.

Jakie odzyskanie? Skoro zrobiłeś obraz, to go odtwarzasz, a nie
odzyskujesz.
I nie robisz tego z poziomu uszkodzonego systemu, tylko z płytki
wygenerowanej przez ów program lub własnoręcznie spreparowanego środowiska
typu minilinuch czy Windows PE.

JoteR