Re: jak usnąć nieużywany folder Moje dokumenty" z D:

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri, 7 Dec 2012 21:52:22 +0100

Obraz partycji.
Niefachowo to opisałem.
Chciałem odzyskać obraz, ale program który go utworzył, nie potrafił go z
powrotem zamontować.
Teraz już nie pamiętam wyświetlanego komunikatu, ale wynikało z niego, że
wystąpiła jakaś okoliczność, która uniemożliwia tę operację.
Na pewno robiłem wszystko dobrze, bo według instrukcj z ktorej już nie raz
korzystałem.
Przeinstalowanie Paragona również nie pomogło.
Ale to już historia....