Re: Windows7 HP nie dziala pasjans

Autor: Dennis <diabolo_at_pomidoro.pl>
Data: Mon, 3 Dec 2012 20:59:00 +0100

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:50bca854$0$1219$65785112_at_news.neostrada.pl...
> In news:50bc755a$0$1226$65785112_at_news.neostrada.pl,
> *Dennis* <diabolo_at_pomidoro.pl> typed:
>

> A nie kasowałeś strzałeczek/skrót "IsShortcut" w rejestrze?
> Jeśli tak, to wstaw wartość "IsShortcut" (w prawym oknie) w kluczach:
> HKEY_CLASSES_ROOT\lnkfile
> HKEY_CLASSES_ROOT\piffile
> HKEY_CLASSES_ROOT\InternetShortcut
> wartośc ciagu "IsShortcut" =""
> Restart

infkile nie mam takiej wartości
w pozostałych jest wpisane to IsShortcut
Gdzie w ogóle fizycznie znajdują się na dysku pliki .exe gier systemowych,
bo coś nie mogę znaleźć?