Re: Windows 8 Pro za 129

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Tue, 27 Nov 2012 19:16:02 +0100

Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup

>JA preferuje ISO/DVD bo plyte nagrana i opisana po prostu "wrzucam" z
>licencja do pudla z licencjami. A PenDrive to raczej uzywam, i albo go
>zagram i potem bede musial robic ponownie albo szkoda wrzucac do pudla
>jakby nie bylo 20 razy drozszy od plyty Pen... z ktorego dane moga z czasem
>zniknac (szybciej niz z DVD).

To w mailu potwierdzającym zakup masz podany link aby móc pobrać W8
ponownie, choć zgadzam się że lepiej nie ryzykować i mieć backup na miejscu.

>Ale mimo wszystko - jak zrobic pena startujacego z takiego katalogu (w
>katalogu jest tez folder boot)

Tak jak pisałem za pomocą systemowego RecoveryDrive.exe. Ponadto bootowalny
plik iso prawdopodobnie byś mógł utworzyć za pomocą Windows ADK[1] i
zawartego w nim narzędzia oscdimg[2]. Linia polecenia powinna wyglądać mniej
więcej tak:

Oscdimg -bootdata:2#p0,e,bc:\ESD\Windows\boot\Etfsboot.com#pEF,e,bc:\ESD\Windows\efi\microsoft\boot\Efisys.bin
 -u1 -udfver102 c:\ESD\Windows C:\Å›cieżka do pliku iso\win8.iso

Oczywiście musiałbyś dopasować ścieżki.

1. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30652
2. http://technet.microsoft.com/pl-PL/library/hh824847.aspx

--