Windows oo - sie zacznie ;)

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 26 Nov 2012 23:48:56 +0100

Się zacznie moje narzekanie.

Ogolnie:
+ kupilem upgrade on line, tanio i szybko
- mimo wszystkim znanych obrazkow, nie dostalem nijak sie do sciagniecia ISO
+ sie zainstalowal i dosc szybko przywyklem do nowego UI i szukania po
rogach roznych rzeczy, jest dobrze
+ smiga, instalacja trwa krotko
+ wiekszosc softu co potrzebuje dziala bez problemu
- wyglad desktopu i okienek taki se, nie koszmar, ale estetyka... no
coz, nie w moim typie, olac, dzialaja aplikacje :D
+ chyba nie musze nic specjalnie konfigurowac
- ... co mnie technicznego troche drazni ;)

No ale zeby nie bylo tak pieknie jest zagadka...

System chce sie aktywowac, mam podac (znow) klucz (bo przy instalacji
podalem raz).

System mowi, ze mam zly klucz i nie moge nim aktywowac.

WTF?

System mowi, ze to upgrade a nie instalacja od nowa, ale sami zalecaja
przeciez zachowac klucz i instalke, gdyby potrzebny byl reinstal.

Co mam poszukac, klucza do XP co byl na tym kompie?

Wkurzylo mnie to troche :/