Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 18:24:49 +0100

U偶ytkownik "Rados艂aw Sok贸艂" <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl> napisa艂 w
wiadomo艣ci news:k8q55c$fca$2_at_node1.news.atman.pl...

> Gdyby艣 mia艂 inny sterownik dysku, to by艣 p艂aka艂 jeszcze bar-
> dziej ni偶 przy Windows 7 czy 8. Owszem, NT dobrze znosi艂o

Nie m贸wi臋, 偶e nie... Po prostu, ile艣 tych przeprowadzek zrobi艂em i za ka偶dym
razem odpala艂o. VIA-Intel, odwrotnie, jeszcze co tam jest... Nie zdarzy艂o mi
si臋 niepowiedzenie. Nawet karta graficzna... to po prostu ustawia艂o tryb 16
kolor贸w, wystarczy艂o do艂o偶y膰 stery i jadziem.

> przenoszenie mi臋dzy *podobnym* sprz臋tem, ale gdy wyst臋powa艂

Moje by艂y ca艂kowicie r贸偶ne, a uda艂o si臋.

> problem z programami obs艂ugi dysk贸w systemowych, pokazywa艂
> si臋 przy rozruchu tylko pi臋kny niebieski ekran i trudno by艂o
> doprowadzi膰 system z powrotem do stanu u偶ywalno艣ci... Sam pa-
> r臋 razy walczy艂em z tym w czasach eksperyment贸w z pierwszymi
> wersjami programu obs艂ugi MultiWord Bus Master DMA ATA (bo-
> daj偶e wypuszczonego przez Tyana), a potem kolejnymi aktuali-
> zacjami atapi.sys.

To mo偶e z busmasteringiem te偶 by co艣 kwicza艂o... ale nie mia艂em okazji
trafi膰. Natomiast znam t臋 prawd臋, 偶e stery trzeba by艂o instalowa膰 w
odpowiedniej kolejno艣ci, inaczej niekiedy szybciej by艂o by zrobi膰 kompletn膮
reinstalk臋, ni偶 pieprzy膰 si臋 z problemami... tak mia艂em, jak najpierw
po艂o偶y艂em SP6a, a potem program do obs艂ugi modemu... (potrzebny do SDI). Ani
modemu, ani reinstalacji SP6a (a wersja by艂a "silna"). NT4 szybko idzie,
wi臋c sru i od-nowa.
W og贸le NT4 by艂 (powiem, 偶e mocno) nieprzyjaznym dla przeci臋tnego
u偶ytkownika systemem (ech, te boje z przerwaniami dla sprz臋tu) :))... Ale
dobrze postawiony, na SPRAWNYM sprz臋cie i zadbany by艂 niezawodny. Ma艂y,
szybki, a偶 szkoda.

--
Pod 偶adnym pozorem nie zezwalam na wysy艂anie mi jakichkolwiek reklam,
og艂osze艅, mailing贸w, itd., ani nawet zapyta艅 o mo偶liwo艣膰 ich wysy艂ki.