Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat, 24 Nov 2012 14:31:11 +0100

Osoba podpisana jako Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> w artykule
<news:to3fse47a98m.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info> pisze:

> Przy okazji kolejna ciekawostka - masz przygotowany projekt, w którym
> część strony pokryta jest lakierem matowym, część wręcz przeciwnie -
> błyszczącym. Jak to zasymulować na monitorze? Średnio to widzę w chwili
> obecnej. :(

Wydaje mi się, że najprostsze rozwiązanie to animacja z użyciem oświetlonego
obiektu. Bez mocno wyspecjalizowanych filtrów możesz np. zasymulować ruchome
źródło światła. Pozostawiasz nieruchomy projekt z niezmienną częścią matową,
a po części błyszczącej przesuwasz od brzegu do brzegu gradientowe
rozjaśnienie (w najprostszym przypadku punktowe bądź liniowe). Tak to sobie
wymyśliłem na poczekaniu, sam sprawdź, co możesz uzyskać dostępnymi
narzędziami.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)