Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 12:12:29 +0100

U¿ytkownik Marek napisa³:
> W dniu 2012-11-23 23:02, Mr Misio pisze:
>
> A u mnie by³o inaczej - sterownika nie musia³em specjalnie dogrywaæ mimo
> p³yty g³ównej wypuszczonej w tym roku. Wszystko z p³yty systemowej mi
> poci±gn±³. No i st±d moje zaskoczenie, ¿e z jednej strony od zera
> instalowany system potrafi zainstalowaæ w³a¶ciwe stery, a z drugiej
> strony "diagnostyka systemu" nie daje sobie rady i rêcznie trzeba z
> wyprzedzeniem instalowaæ to co za chwilê zamierzam pod³±czyæ.

IMHO jak ma to co rozpozna w zasobach, to nie trzeba recznie instalowac,
jak nie ma... to ja nie ufam "rozwiaz problem znajdz sterowniki" :)

Po za tym trzeba pattrzyc na date release software i HW. System sprzed 3
lat moze nie miec starow do plyty sprzed 2 lat. System z SP1 moze je juz
miec, bo wyposzczony zostal po wypuszczeniu plyty.