Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sat, 24 Nov 2012 11:39:18 +0100

W dniu 2012-11-23 23:02, Mr Misio pisze:

A u mnie było inaczej - sterownika nie musiałem specjalnie dogrywać mimo
płyty głównej wypuszczonej w tym roku. Wszystko z płyty systemowej mi
pociągnął. No i stąd moje zaskoczenie, że z jednej strony od zera
instalowany system potrafi zainstalować właściwe stery, a z drugiej
strony "diagnostyka systemu" nie daje sobie rady i ręcznie trzeba z
wyprzedzeniem instalować to co za chwilę zamierzam podłączyć.