Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 12:10:29 +0100

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Do tego wystarczy heurystyka, ale jej cech膮 jest to, 偶e w
> wielu przypadkach "zgaduje" poprawnie, ale potem zaczyna si臋
> myli膰 (szczeg贸lnie przy okresowych odmiennych decyzjach nie
> wpasowuj膮cych si臋 艂adnie we wzorzec).

I wlasnie to (???) doprowadzilo do wylaczenia slownika podpowiedzi w
Androidzie u mnie ostatnio. Nie lubie jak sprzet wie lepiej co chce
napisac, co gorsza nie pyta tylko podmienia bez zlowa. Owszem mozna to
jednym klepnieciem zmienic, ale wolalbym, zeby wpisywal tak jak ja
wpisze i ewentualnie jednym klepnieciem moglbym zmieniac jak sie
pomylilem...

> Czyli heurystyka. A je偶eli kiedy艣 zachcesz jednak przekopio-
> wa膰 *szybko* du偶o plik贸w na ju偶, a jednocze艣nie uruchomiony
> jaki艣 program b臋dzie to kopiowanie spowalnia艂?

No ale potam to moze juz pytac w druga strone, i znow po 2 "szybkich"
kopiowaniach, defaultem jest szybkie kopiowanie a pytania zmianiaja sie
znow czy kopiowac w tle :)

> A co robi to kopiowanie w tle? Czy faktycznie zmienia jako艣
> priorytet zadania? Czy tylko umo偶liwia dalsz膮 prac臋 z pro-
> gramem w czasie realizacji operacji dyskowej, co mi si臋 wy-
> daje *bardziej* tutaj prawdopodobne? :)

Chyba to drugie, niemniej jednak jeden maly guziczek a a tak cieszy :D