Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 23 Nov 2012 22:19:18 +0100

Dnia Fri, 23 Nov 2012 19:50:06 +0100, Latet napisał(a):

> Prawda. Pod W7 dyski hdd są nawet na liście urządzeń "bezpieczne usuwanie
> sprzętu". Pod XP - nie.

Zależy od drivera. Swego czasu jeszcze w płycie DFI pod Athlona 64 z
chipsetem NVIDII miałem dyski widoczne w opcji bezpiecznego usuwania
sprzętu. Obecnie, przy Core 2 Duo i płycie na P45 takiej opcji sterownik
Intela nie udostępnia (przynajmniej przy ustawieniu kontrolera SATA na
płycie w tryb RAID). Trybu AHCI nie sprawdzałem, gdyż RAID jest mi niezbędny
do ĹĽycia. :D

(ciach…)

[ Life is simple, when you make choices and you don't look back.           ]
[                                                     (znalezione w sieci) ]