Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 23 Nov 2012 22:19:18 +0100

Dnia Fri, 23 Nov 2012 14:03:30 +0100, Q napisał(a):

> Jak Windows nie widzi dysku, przez tryb AHCI czy RAID,
> to nie sformatujesz go i tak bylo na kazdym windowsie.
> Szkoda tylko w W8 nic nie zmienilo sie pod tym wzgledem :/

Że co? Bo choćby wczoraj koleżance Windows 7 stawiałem na ThinkPadzie T61 z
włączonym AHCI i instalator absolutnie nie marudził - dysk wykrył, partycję
sformatował, system zainstalował.

[ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo.                  ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]