Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 23 Nov 2012 22:19:18 +0100

Dnia Fri, 23 Nov 2012 12:29:00 +0100, Mr Misio napisał(a):

> No jakby to powiedziec, zeby AHCI dzialalo to w systemi emusi byc
> sterownik... Dlatego AHCI wlaczasie przed instalacja,. lub doinstalowuje
> sie sterownik recznie najpierw a potem zmiana w biosie i zadziala. NAwet
> na XP :) Wiem, bo w XP zmienilem kiedys :) //bo tam si enie da zrobic
> instalacji na AHCI, instalator nie umie//

Goły instalator - nie. Ale w trakcie instalacji możesz podać sterownik z
dyskietki (i (!&@^*&*(! tylko z dyskietki, bo Microsoft przez lata wydawania
płytek z zintegrowanymi Service Packami nie potrafił poprawić instalatora).
Albo wcześniej przygotować płytę z wkompilowanymi sterownikami.

[ Nie ma układów między lwami, a ludźmi,                                   ]
[ wilki i jagnięta nie żyją w zgodzie.                             (Homer) ]