Re: Kolejne absurdy W8

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 23 Nov 2012 12:29:00 +0100

Użytkownik Marek napisał:

> Brawooo! :-D
> Czemu to rozwala Windows? Czy Windows nie powinien "wykryć nowego
> sprzętu" lub coś takiego?

No jakby to powiedziec, zeby AHCI dzialalo to w systemi emusi byc
sterownik... Dlatego AHCI wlaczasie przed instalacja,. lub doinstalowuje
sie sterownik recznie najpierw a potem zmiana w biosie i zadziala. NAwet
na XP :) Wiem, bo w XP zmienilem kiedys :) //bo tam si enie da zrobic
instalacji na AHCI, instalator nie umie//