Re: Usypianie dysku w netbooku - czy ma sens?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu, 22 Nov 2012 12:26:15 +0100

W dniu 2012-11-22 10:59, Rados艂aw Sok贸艂 pisze:

> W Windows Vista/7 cz臋艣ciowo mo偶na ograniczy膰 stronicowanie
> stosuj膮c odpowiednio szybk膮 pami臋膰 Flash EEPROM (karta pami臋-
> ci albo pen-drive) i konfiguruj膮c j膮 jako ReadyBoost. Ale cu-
> d贸w si臋 nie spodziewaj; ja nie zauwa偶y艂em znacz膮cej r贸偶nicy
> w czasie test贸w i w ko艅cu wy艂膮czy艂em ca艂kiem ReadyBoost i
> Prefetcher, wracaj膮c do oszcz臋dniejszego wg mnie stronicowa-
> nia w stylu Windows NT. Mo偶e programy uruchamiaj膮 si臋 nieco
> wolniej, ale przynajmniej dysk troch臋 mniej pracuje :)

Za m膮drze piszesz. Mi chodzi tylko o to, 偶eby przy otwieraniu nast臋pnej
strony e-ksi膮偶ki nie szuka艂 mi niczego na dysku, kt贸ry m贸g艂bym u艣pi膰.
Je艣li ani system, ani program nie umie tego zapewni膰 - to jest do kitu i
tyle. Dla mnie wygl膮da to na problem trywialny, ale z Twoich (m膮drych)
s艂贸w mo偶e wynika膰, 偶e "nie ma tak prosto".

--
MN