Re: klient proxy

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 18:11:39 +0100

rs <no.address_at_no.spam.pl> napisał(a):
> czy aby na pewno? no to powiedz mi jeszcze jak moge wybrac konkretny
> kraj, z ktorego IP chce, zeby moj komputer reprezentowal, co
> szczegolnie zaznaczylem.

OK, mój błąd. Założeniem tora jest, żeby nie dało się Ciebie wyśledzić,
dlatego nie ma opcji wyboru kraju.
Jak Ci zależy na kraju, to zamiast szukać programu wpisz po prostu do Google
free anonymous proxy servers, i dostaniesz listy proxy z uwzględnieniem
kraju.

Naprawdę straciłeś więcej niż minutę?

--
Grzegorz Niemirowski