Re: klient proxy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 12:38:41 -0500

On Mon, 19 Nov 2012 18:11:39 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> wrote:

>OK, mój błąd. Założeniem tora jest, żeby nie dało się Ciebie wyśledzić,
>dlatego nie ma opcji wyboru kraju.

i doceniam. jak bede mial chwile, to postaram sie go okielznac dla
moich prywatnych potrzeb.

>Jak Ci zależy na kraju, to zamiast szukać programu wpisz po prostu do Google
>free anonymous proxy servers, i dostaniesz listy proxy z uwzględnieniem
>kraju.

wiem o tym, ale to ma byc rozwiazanie jak najprostsze, dla ludzi
zupelnie nie kumatych w komputerach. miedzy innymi dla "blondynek".
nie moge wymagac do nich, zeby sobie same konfigurowaly proxy w
programach ktorych uzywaja, tym bardziej, ze nie moge tego
rozwiazania, zastosowac, bo jak sobie przypomnialem, one musza juz
uzywac "zakladowego" proxy.

naprawde. <rs>