Re: klient proxy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 00:00:28 -0500

On Sat, 17 Nov 2012 19:29:29 +0100, "Grzegorz Niemirowski"
<gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Tak. Radzę Tobie wykonać to samo w stosunku do podanego linku.

czy aby na pewno? no to powiedz mi jeszcze jak moge wybrac konkretny
kraj, z ktorego IP chce, zeby moj komputer reprezentowal, co
szczegolnie zaznaczylem.

>Wszystko masz napisane. Konfigurujesz w tym kliencie proxy SOCKS na
>localhost, port 9050.

dzieki za wyjasnienie. ale kurna nie mozna bylo od razu napisac, zeby
vidalie instalowac? to jest dosc kobylasta strona i podanie zdawkowego
linku, do strony glownej calego projektu majacego kilka applikacji,
nie przyspiesza poszukiwan, a chyba wszystkim na czasie zalezy, nie?
<rs>