Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon, 19 Nov 2012 12:47:29 +0100

> Zamiast testowac ostro uzytkowalem, w koncu po to go mam. I nie wiem co
> mialoby oznaczac "zapuszczanie".

To, że transfery zapisu spadły.

> Parametr Wear Range Delta wynosi 64. Od marca br.

Czy to jest to samo, co Wear Leveling Count? ( mnie to jest [B1]=40, od lutego).
Łączny zapis: 1.54TB.
Dziś przy pomocy Samsung SSD Magician wykonałem "Performance Optimization".
Dokładnie nie wiem na czym to polega, ale chyba jest to jakiś kompleksowy
Garbage Collection wymaszny na życzenie (operacja trwa ok. 2 min.). Transfery po
tym zabiegu wzrosły, ale minimalnie. Jedynie jeden z testów (4K-64Thr Write)
skoczył z 38 na 59 MB/s. Reszta dosłownie symbolicznie, co mnie nie dziwi, bo
wcześniej od nowości zdążyła się się tylko symbolicznie pogorszyć.

latet