Re: W8 - do czego służy screen powitalny?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 22 Nov 2012 15:12:02 +0100

Dnia Mon, 19 Nov 2012 12:47:29 +0100, Latet napisał(a):

Jakos te odpowiedz przeoczylem.

> To, że transfery zapisu spadły.

Ale pytam na czym polega "zapuszczanie" a nie jaki jest objaw.

> Czy to jest to samo, co Wear Leveling Count? ( mnie to jest [B1]=40, od lutego).

Tak, to to samo, kod 177 decymalnie.

> Łączny zapis: 1.54TB.

Czy to Lifetime Writes? U mnie pokazuje 1.77 TB

> Dziś przy pomocy Samsung SSD Magician wykonałem "Performance Optimization".
> Dokładnie nie wiem na czym to polega, ale chyba jest to jakiś kompleksowy
> Garbage Collection wymaszny na życzenie (operacja trwa ok. 2 min.). Transfery po
> tym zabiegu wzrosły, ale minimalnie. Jedynie jeden z testów (4K-64Thr Write)
> skoczył z 38 na 59 MB/s. Reszta dosłownie symbolicznie, co mnie nie dziwi, bo
> wcześniej od nowości zdążyła się się tylko symbolicznie pogorszyć.

No widzisz, nie jest to wszystko takie oczywiste, niezalezne i banalne. Mimo
podobnych lacznych zapisow mamy zupelnie inne parametry pracy dysku po
podobnym okresie uzytkowania.

--
pozdro
R.e.m.e.K