Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 18 Nov 2012 15:06:50 +0100

Dnia Sun, 18 Nov 2012 03:00:42 +0100, artiun napisał(a):

> A jak niby mam się do tego odnieść?
> Może to trafi na p.r.h.n :)
> Tak jak żarówki palącej się na czarno.

> nie sie mi sie, glupawki dostalem , poważnie :)

A mozesz wyjasnic o co Ci kaman? Bo ja tez nie lapie? Tez mam w obudowie
dyski wyizolowane od stali obudowy gumowymi amortyzatorami a dyski maja
temp: 26, 27 i 29*. Czy to niemozliwe? U mnie jest dodatkowy wiatrak
"napedzajacy" powietrze z zewnatrz i wzmagajacy cyrkulacje, stad dyskom jest
chlodno bez radiacji na obudowe. Czego w tym nie ogarniasz?

--
pozdro
R.e.m.e.K