Re: Soft do SSD - backup

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 18 Nov 2012 15:17:13 +0100

Dnia Sun, 18 Nov 2012 01:48:25 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Dawno temu zamieniłem BootIt na Drive Snapshot. Małe, konfigurowalne,
> działa spod Windows z GUI i z wiersza poleceń, nie wymaga instalacji na
> dysku, zrzuca wiele partycji na raz, szyfruje obrazki, uĹźywa zmiennych w
> nazwach obrazków, tworzy obrazy różnicowe, zakłada partycje przy
> odtwarzaniu, automatycznie sprawdza i naprawia środowisko startowe,
> poprawia geometrię partycji, zmienia rozmiar partycji, podmontowuje
> obrazy pod Eksplorator, naprawia uszkodzone obrazy, etc.etc.etc. Nic
> lepszego nie znajdziesz.

Przy czym ostatnio zaglosilem autorowi, ze raz na jakis czas zdarza sie
Drive Snapshotowi calkowicie zawiesic w trakcie robienia obrazu w taki
sposob, ze jeden rdzen jest zajety na 100% a jednoczesnie caly system
zaczyna okrutnie mulic, nie ma _zadnej_ mozliwosci ubicia jego procesu,
restart systemu takze w pewnym momencie staje i pozostaje tylko brutalny
reset.
Poza tym zgadzam sie co do reszty, program jest swietny.

--
pozdro
R.e.m.e.K