Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun, 18 Nov 2012 11:25:38 +0100

Użytkownik "artiun" napisał w wiadomości grup

>sorry to wniosek, czy praktyka?
>Jeśli mam stracić kilka zdjęć z wakacji, lub lata pracy ... to wybieram
>(stracić wakacje). UPS'y mogą dziś stać zarówno w domu jak i w firmach.
>Może nie piszę zbyt wylewnie, ale wiem o czym. Tu mi akurat chodziło o
>pokazanie jak można zwiększyć prędkość kosztem utraty danych. W domu mam
>buforowanie włączone. (Nie boję się utraty danych), zazwyczaj kiedy np.
>edytor traci fokus ma z automatu robiony zapis, jeśli nie da się tej f:
>osiągnąć w ramach samego oprogramowania to dopisuję mu skrypt.

Jako że twórca wątku już zdecydował. Tylko informacja do archiwum. :-)
Buforowanie zapisu zawsze domyślnie jest włączone. To nie jest w ogóle
kwestia buforowania. Tu chodzi o to czy system będzie mógł poinformować dysk
że konkretne krytyczne systemowe dane ma natychmiast zapisać na nośniku bez
czekania na następny flush wewnętrznej pamięci podręcznej.

--
Piotr Borkowski