Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 17 Nov 2012 21:47:21 GMT

Witaj Grzegorz Niemirowski, 17 lis 2012 w
news:k88sem$vro$1_at_news.icpnet.pl napisałeś/aś:

> Tu nie chodzi o stabilność sprzętu, tylko dostępność zasilania.

Choć może nie do końca wszystko dla mnie jasne w linkowanym artykule,
ale włączyłem to i zobaczę czy poczuję jakąś różnicę in plus. To jest na
laptopie, więc bateria, choć słaba, pomoże.
Autor z linkowanego bloga, co prawda nie uznawał baterii w laptopie za
gwarancję, ale powiedziałbym, ze śmiesznych powodów.