Re: Pytanie o "zasady buforowania zapisu" Windows7

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 22:13:08 +0100

> Tu nie chodzi o stabilność sprzętu, tylko dostępność zasilania.

sorry to wniosek, czy praktyka?
Jeśli mam stracić kilka zdjęć z wakacji, lub lata pracy ... to wybieram
(stracić wakacje). UPS'y mogą dziś stać zarówno w domu jak i w firmach. Może
nie piszę zbyt wylewnie, ale wiem o czym. Tu mi akurat chodziło o pokazanie
jak można zwiększyć prędkość kosztem utraty danych. W domu mam buforowanie
włączone. (Nie boję się utraty danych), zazwyczaj kiedy np. edytor traci
fokus ma z automatu robiony zapis, jeśli nie da się tej f: osiągnąć w ramach
samego oprogramowania to dopisuję mu skrypt.
a, ... BSOD'A nie widziałem u siebie od lat. Były, kiedyś typu IRW LOSS..
ale to była po wczytaniu się dok. moja wina :) np. - karta WiFi, TV, AV,
... nie w tym porcie :)