Re: Dysk SSD - jaki duży, na jakie partycje podzielić, itp.

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 18 Nov 2012 00:59:58 +0100

W dniu 2012-11-18 00:28, artiun pisze:

> Nie będę kimś kogo spotkałeś wyżej/niżej .

Dyskusja dotyczy konkretnej wypowiedzi Marcina N, do którego sam się
odniosłeś a ja to skomentowałem. Jak można teraz udawać, że wcześniej
nikt niczego nie powiedział i dyskutować w oderwaniu od tego?

> Mam się odnieść proszę bardo.
> Co do za cytowanego komentarza: tego ja nie napisałem, obudowa jest
> radiatorem. KROPKA.

No zgadzam się, że obudowa może pełnić funkcję radiatora, tego nie
kwestionowałem. Jednakże nie zgadzam się ze słowem, że obudowa JEST
radiatorem. Może nim być ale nie zawsze jest to potrzebne. I tak jest w
przypadku obudowy np. Fractal Design R4.

> A jeśli chodzi o drugie... hmmmm... może wymyśliłeś
> coś o czym jeszcze świat nie wie.
> A teraz poważnie, wykaż błąd w mojej wypowiedzi.

ok
Chodzi mi o parÄ™ kwestii.

1. Twierdzisz, że jestem niedouczony lecz nie wskazujesz w jakim
temacie. Ponieważ nie wiem do czego nawiązałeś to dalej zgaduję.

2. Czy uważasz, że materiał wytłumieniowy w postaci gumy (taki
zastosowano do mocowania dysków w mojej obudowie) przewodzi ciepło tak
samo skutecznie jak metal? Czy jestem niedouczony bo uważam, że guma
jest bardziej izolatorem niż przewodnikiem ciepła?

3. A może uważasz, że jestem niedouczony z powodu twierdzenia, że dyski
w obudowie jakÄ… posiadam nie nagrzewajÄ… siÄ™ do niebezpiecznej temperatury?

4. Odnośnie bieżącej Twojej wypowiedzi: niby co miałem wymyślić o czym
świat nie wie? Gumę?

Inne interpretacje Twoich zarzutów nie przychodzą mi do głowy.