Re: Lenovo G550 i Windows 7

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri, 16 Nov 2012 22:34:44 +0100

W dniu 2012-11-16 21:50, Przemysław Ryk pisze:
> Co jakiś czas - za cholerę nie wiem dlaczego i czy to wina Thunderbirda, czy
> może coś Hamster głupieje, dostaję komunikat, że nie można przenieść
> wiadomości z folderu do folderu. W treści jest m.in. „UID COPY error: can't
> copy messages”. Skąd, jak, dlaczego - pojęcia nie mam. :(

Hamster raczej nic do tego nie ma. U mnie ustawione jest to tak, ze żadne
posty przy pobieraniu z niego nie są usuwane (chcę mieć archiwum, np. tego
co już na danym serwerze grup może być niedostępne). Sam Thunderbird pobiera
z niego i wszystko jest ustawione w trybie dostępności w trybie offline.
Aktualnie np. mam:
p.c.bazy-danych 23094
p.c.l.php 31810
p.c.o.m-w.winnt 52663
p.c.l.c 38491
Do tego dochodzą inne grupy.
Sam Hamster wykazuje np. dostępność artykułów dla p.c.o.m-w.winnt
na news.neostrada w zakresie: 28371 do 44460. Jak widać ten serwer news
nie trzyma już (bądź nie miał) sporej ilości postów.

W trakcie pisania tego postu Thunderbird pokazał pojawienie się kolejnego
postu na p.c.o.m-w.winnt, uaktywniłem jego okno, wcisnąłem N i przeskoczył
do nowej wiadomości.
Fakt, że Thunderbird czasem głupieje (a raczej trzeba poczekać) podczas
uruchamiania, kiedy to nie zsynchronizował się do końca z Hamster'em, a ja
próbuję otworzyć post klikając na jego nagłówku, wówczas otrzymuję coś w
stylu informacji o tym, że treść nie została jeszcze pobrana.

O skrzynkach w tej konfiguracji nie piszę, bo są zaledwie 4, z czego tylko
dwie przechodzą przez Hamster'a (i mail'i w inbox'ach na bieżąco nie zostaje
wiele, te które są dzielone są na podfoldery w ramach skrzynek).