Re: Lenovo G550 i Windows 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 00:30:37 +0100

Dnia Fri, 16 Nov 2012 22:34:44 +0100, artiun napisał(a):

> Hamster raczej nic do tego nie ma. U mnie ustawione jest to tak, ze żadne
> posty przy pobieraniu z niego nie są usuwane (chcę mieć archiwum, np. tego
> co już na danym serwerze grup może być niedostępne). Sam Thunderbird pobiera
> z niego i wszystko jest ustawione w trybie dostępności w trybie offline.
> Aktualnie np. mam:
> p.c.bazy-danych 23094
> p.c.l.php 31810
> p.c.o.m-w.winnt 52663
> p.c.l.c 38491
> Do tego dochodzą inne grupy.
> Sam Hamster wykazuje np. dostępność artykułów dla p.c.o.m-w.winnt
> [...]

Ale wiesz, że w tym momencie mylisz działanie Hamstera, jako serwera grup
dyskusyjnych, z działaniem Hamstera, jako serwera poczty z założonymi
kontami IMAP? I w tym akurat jest pies pogrzebany, że takie cyrki dzieją się
dla folderów z pocztą.

(ciach…)

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]