Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed, 14 Nov 2012 16:10:10 +0100

> Systemy sa coraz madrzejsze, niech wiec w koncu to zaimplementujÄ… :)

Najwyraźniej moje potrzeby / oczekiwania są tak wygórowane, że wyprzedzają
dzisiejsze systemu operacyjne o kilka epok ;)

Czy byloby tak trudno zrobić aby każde okienko, tak jak dziś posiada przyciski
minimalizacji, maksymalizacji i zamknięcia - powinno być wyposażone w dodatkowe,
wygodne przyciski do sterowania priorytetami.

A jeszcze lepiej - po dwu-kliknięciu na ikonkę - program startowałby, ale
jednocześnie gdzieś w rogu ekranu pojawiałby się mały monit z prośbą o wybór
priorytetu dla właśnie odpalanego programu. Możnaby ten monit całkowicie
zignorować, wtedy by on sobie ładnie zniknął po kilku sek., a program
uruchomiłby się "zwyczajnie". Natomiast można by też w obszarze tegoż monitu
kliknąć na ikonkę powiedzmy "błyskawicy" i wtedy otwierany program otrzymałby
najwyższy priorytet, a wszystkie inne w tle "idle" - do czasu zakonczenia
otwierania programu.

Czy to taki bezsensowny pomysł?

latet