Re: Kasperski Internet Secutity pod Windows 8

Autor: Paweł U. <pawel_u_at_nospam.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 20:13:59 +0100

Dla potomnych: pomogła ponowna, czysta instalacja KIS 2013. Wszystko działa,
przynajmniej tak wygląda.

Paweł

*********************

Użytkownik "Paweł U." napisał w wiadomości grup

Czy KIS działa normalnie pod Windows 8?

Uaktualniałem Windows 7 do 8 z zachowaniem plików użytkownika, ustawień
systemu i programów. Doradca uaktualnienia wskazywał KIS 2012 jako niezgodny
z Windows 8. Instalator jednak polecił odinstalować śmiecie od Samsunga, a
samego KIS pominął. Już po aktualizacji systemu do wersji 8 Kasperski trochę
pokrzyczał o rozwaleniu swojej bazy i licencji /jak dobrze pamiętam/, zrobił
sobie aktualizację do KIS 2013 i byłoby wszytko w porządku gdyby... nie
działały "kafelki", prawie nic się nie wyświetlało.
W internecie znalazłem wskazówkę, aby wyłączać usługi nie dostarczone przez
MS i po kolei próbować która jest problematyczna. Pierwszy strzał był dobry:
KIS 2013. Odinstalowałem go i kafelki odżyły. Pozostałem pod ochroną
wbudowanego Defendera, bo na razie nie chcę bawić się w ponowną instalację
KIS.

Ktoś przetestował i działa, a ja mam pecha?

Paweł