Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 09:50:16 +0100

W dniu 2012-11-13 00:43, Animka pisze:

> A karta graficzna tym nie zarządza? Dobrze, że ja się o to nie muszę
> martwić.

Karta graficzna? Być może. Nie wiem gdzie technicznie "realizuje się"
ICC ekranowy - czy przed kartÄ…, czy za niÄ…. Nie ma to znaczenia dla
efektu finalnego.

Nie musisz się martwić = jest Ci obojętne jak wyświetlają się kolory.
Nawet mam klienta, który na monitorze dodał sobie więcej składnika R
(+20%) bo lubi ciepłe kolory :-D A gdy mu pokazałem fotografie w
kolorystyce naturalnej, to stwierdził, że nie są dobrej jakości
argumentując tym samym - kolorystyka nie była "ciepła" :-D

Dla mnie wierność kolorów jest kluczowa.