Re: taskkill

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue, 13 Nov 2012 08:56:34 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail gnthexfiles_at_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Po pierwsze to nie jest grupa o embedded. Po drugie jak już na nią
> piszesz, to trzeba było o tym wspomnieć. Nikt nie będzie zapamiętywać,
> że wspomniałeś, że masz embedded w jakimś wątku sprzed miesiąca :)

Grzegorzu - pytałem o bata a ten raczej się specjalnie nie różni.
A czy jest grupa o embedded - nawet nie wiem, ale zapewne nawet jeżeli jest
to pewnie ani tak popularna jak ta, ani z takimi specjalistami jak ta.

Tak czy siak - odpowiedź otrzymałem za co dzięki.
A mam nadzieję, niedopowiedzeniami nie spowodowałem zbyt dużego zamieszania
:)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")