Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 01:25:38 +0100

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Swoją drogą wiele profili użytkowników rodzi nowe problemy:
> czy aplikacje zainstalowane na jednym profilu mają być do-
> stępne dla innych użytkowników tego samego tabletu, czy też
> każdy użytkownik z oddzielnym profilem ma kupować osobną
> licencję? Jestem w stanie przewidzieć, że wiele firm będzie
> bardziej za tÄ… drugÄ… opcjÄ….

I tutaj przypomne echa tego co sie placze po sicie. MS opatentowal
rozpoznawanie twarzy w kontekscie - czy dany user ma licencja na...
ogladanie filmu, uzywanie aplikacji itp. Ponoc - ma to byx w kolejnym
xboxie :] I np. jak kupisz film do ogladania, to juz ze znajomymi nie
obejrzysz :D

Oczywiscie patent jest w trosce o... to zeby dzieci nie siegaly po
nieodpowiednie tresci.

Hehe ;)

> TV *nie* oglÄ…dam faktycznie bo nie mam telewizora :)

Obecnie niemanie TV nie wykluacza ogladania TV :D

> ale czy-
> tałem o tej sprawie dość dużo, bo jest to teraz gorący temat.
> Choć o ile pamiętam wyglądało to troszkę inaczej, tzn. FBI
> chyba podsłuchiwało szefa CIA i jego kochankę?
>
> http://arstechnica.com/tech-policy/2012/11/cia-directors-affair-caught-by-fbi-email-monitoring/

Albo CIA. Zapamietalem tylko, ze Obama przyjal rezygnacje jakiegosz
szefa jakiejs waznej agancji :D

> Właśnie obsługi AD się nie spodziewam, skoro Windows Home
> jej nie ma, a Surface jest wciąż skierowany do użytkowników
> domowych (i nawet ma licencjÄ™ na Office ograniczonÄ… do za-
> stosowań niekomercyjnych, co będzie pewnie nagminnie łamane).

Skoro ma być Windows 8 Pro i taki tablet odpowiednio drozszy, to mysle,
ze to wlasnie od wersji OS bedzie zalezalo, czy ma czy nie ma obsluge
AD. RT moze byc (ale nie musi) ostatecznie skierowany do Home USer. Ale
ogolnie to bylby strzal w kolano -w koncu targetem sa ludzie, ktorych
stac na zabawke. Wiec duza czesc z nich to corpo-people :)