Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Animka <animka.to.nie..ja_at_wp.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 00:30:38 +0100

W dniu 2012-11-12 22:11, Radosław Sokół pisze:

> [...]

Może pomoże wyłączenie śledzenia i namierzania lokalizacji? No i hasła
niejawne.

> 1) Poniekąd z tych powodów nie używam żadnego portalu spo-
> łecznościowego w tej chwili.
>
> 2) Mam zamiar kupić sobie tablet w pewnej nieokreślonej przyszłości,
> ale najpierw muszę rozpoznać, jaką będę miał funkcjonalność (Androida
> zapewne) *bez* integracji z kon- tami Google. Nie używam bowiem
> Gmaila czy Google Calendar i nie mam zamiaru, ale chcę mieć obsługę
> kilku własnych kont pocztowych oraz kalendarza nie zintegrowanego z
> ni- czym, tylko ściąganego do pliku tak, bym mógł bo obrabiać
> własnymi narzędziami.

Zawsze można w tablecie wyłączyć, a kiedy chcesz - włączyć. Ze sklepu
Play najpierw pościągać i zainstalować potrzebne aplikacje, a potem ten
sklep Play wyłączyć.
Zainstalowałam sobie Operę Mini 7.5 na androida i świetnie się sprawuje.
Świetnie sprawuje sie także przeglądarka tabletowa. Klawiatura to
cudeńko (2 do wyboru). Komfort pisania. Brakuje mi w moim tablecie tylko
drugiego gniazdka na USB oraz internetu, bo jak mam korzystać przez wifi
w domu to już z przyzwyczajenia zasiadam przed komputerem. Mam modem
Play-a bez simlocka (kupiłam na Allegro) i nie chce mi działać z kartą
Aero2 (w komputerze działa), bo nie wiem jak w tym tablecie
skonfigurowac modem (nie widze takiej opcji). W komputerze Å‚Ä…czy mi siÄ™
przez *99#, ale to jest skonfigurowany modem. Tak bardzo bym chciała
mieć internet przez modem w tym tablecie, żeby wychodzić z nim z domu.
Muzyka przez słuchawki jest cudowna. Komfort słuchania. Ostrość dobra,
można ustawić. Przydałby się jeszcze bluetooth, ale za 400 zł coż więcej
można wynagać :-(
Tylko, że ja mam niedrogi tablet
http://pentagram.pl/produkty/tablety_pc/pentagram_tab_7_0_p_5331

> Która podobno jest niewygodna. Poza tym tablet to tablet a notebook
> to notebook. Uniwersalne urządzenia będą po pro- stu nie do końca
> wygodne w skrajnych zastosowaniach.

No nie wiem. Uważam, ze tablet jest wygodniejszy, poręczniejszy.

Nawet maile pisać, robić zdjęcia, słuchać muzyki, oglądać filmy we
wszystkich formatach, nawet z napisami.

--
animka