W dniu 12.11.2012 23:14, Anerys pisze:
> Czasem się zastanawiam, co to za algorytmy stosują - kiedyś odpaliłem jakieś demko 64 kB, od razu powiem, odpalało się dość długo, mimo maszyny 2x3GHz. Ale jak już ruszyło, to liczyłem, jak oni te
> wszystkie obiekty tam pomieścili - szczegółów było tyle, że normalnie w 64kB nie weszły by.
Rozbudowany opis wektorowy plus fraktale i możesz zdziałać
cuda :)
> No - i to rzeczywiście wymagało prawdziwej optymalizacji kodu - niekiedy na granicy wydajności procka, który wydajnościowo był ok. 3-3.5 raza lepszy niż Z80, praszczur obecnych procków w pecetach.
> Efekty zadziwiały nawet twórców tego komputerka.
Ale tu często wykorzystywano możliwość ładowania kolejnych
części dema z dysku w czasie, gdy realizowała się jeszcze
poprzednia część.
No i również opisywano grafikę algorytmicznie, przez mody-
fikowanie już istniejącej. Oczywiście poza statycznymi gra-
fikami, na które za pomocą sprzętowych sprite nakładano
efekty.
A w ramach tematu C64 polecam:
http://www.youtube.com/watch?v=ZsRRCnque2E
-- |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://www.grush.one.pl/ | | | | \........................................................../Received on Mon 12 Nov 2012 - 23:25:02 MET
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 12 Nov 2012 - 23:42:01 MET