Re: Czyszczenie ram

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 23:20:54 +0100
Message-ID: <k7rso5$aso$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 12.11.2012 23:14, Anerys pisze:
> Czasem się zastanawiam, co to za algorytmy stosują - kiedyś odpaliłem jakieś demko 64 kB, od razu powiem, odpalało się dość długo, mimo maszyny 2x3GHz. Ale jak już ruszyło, to liczyłem, jak oni te
> wszystkie obiekty tam pomieścili - szczegółów było tyle, że normalnie w 64kB nie weszły by.

Rozbudowany opis wektorowy plus fraktale i możesz zdziałać
cuda :)

> No - i to rzeczywiście wymagało prawdziwej optymalizacji kodu - niekiedy na granicy wydajności procka, który wydajnościowo był ok. 3-3.5 raza lepszy niż Z80, praszczur obecnych procków w pecetach.
> Efekty zadziwiały nawet twórców tego komputerka.

Ale tu często wykorzystywano możliwość ładowania kolejnych
części dema z dysku w czasie, gdy realizowała się jeszcze
poprzednia część.

No i również opisywano grafikę algorytmicznie, przez mody-
fikowanie już istniejącej. Oczywiście poza statycznymi gra-
fikami, na które za pomocą sprzętowych sprite nakładano
efekty.

A w ramach tematu C64 polecam:

http://www.youtube.com/watch?v=ZsRRCnque2E

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |                                        |
\........................................................../
Received on Mon 12 Nov 2012 - 23:25:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 12 Nov 2012 - 23:42:01 MET