Re: Czyszczenie ram

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 20:51:44 +0100

Użytkownik "artiun" <artiun_at_spam.wp.pl> napisał w wiadomości

> Masz rację. - Chwali się wyczucie.
> O czasie nie mówmy. Jest takie narzędzie z sysinternals (zresztą kupił ich
> MS) o nazwie memmap, bidajże. Chyba, że dalej szumi ni w głowie piwko :)
> swoją drogą o ile ci z Syninternals byli jeszcze niezależni, to sporo
> dobrego softu zrobili.

  Zgadza się, miałem problemy z programami (dokładnie to jeden program
działający w dwóch instancjach), które muszą działać non stop od
aktualizacji do aktualizaci i używają ok. 1GB RAM.
  Jeżeli w czasie pracy dokonywały reallokacji w miarę potrzeb prędzej czy
później występował błąd przydzielania pamięci i była katastrofa.
Rozwiązaniem okazało się alokowanie pamięci na zapas po restarcie systemu w
ilosci maksymalnie możliwej do zrealizowania.

--
marfi