Re: Windows 8 - czy kto艣 sobie zakpi艂?

Autor: marfi <marfi燺at_bb.onet.pl>
Data: Mon, 12 Nov 2012 20:41:13 +0100

U偶ytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci

> Wlasciwie zadna nowosc, kazdy nowy OS od MS byl troche beta w chwili
> wydania. I zawsze userzy byli swinkami eksperymentalnymi :)

  Zgadza si臋... I zawsze banda klakier贸w chwali艂a now膮 bet臋.

  Kl膮艂em na Vist臋 po debiucie a teraz od dw贸ch lat posiadam r贸wnie偶 W7 i
u偶ywam tylko do aktualizacji W7 bo nie mog臋 zrezygnowa膰 z Visty, kt贸r膮
przez lata MS poprawia艂 a ja uzdatnia艂em do swoich potrzeb - teraz dzia艂a
IMO lepiej ni偶 W7. Oczywi艣cie klakierzy uwa偶aj膮 inaczej i 艣lini膮 si臋 ju偶 na
temat W8, kt贸ry pewnie kupi臋 za jaki艣 czas, zainstaluj膮 i b臋d臋 aktualizowa艂
ale nie u偶ywa艂 (chyba, 偶e jako system wirtualny) :)

--
marfi