Re: Windows 8 - czy ktoś sobie zakpił?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 12 Nov 2012 01:15:38 +0100

W dniu 2012-11-11 21:19, Radosław Sokół pisze:
> W dniu 11.11.2012 20:44, Marek pisze:

> Podejrzewam, że kierunkiem migracji zawodowców będzie raczej
> Linux, niż Mac.

Oby nie powstały tablety dla Linuxa :-D

> 2) Aktualizacje same proszą o restart komputera akurat, więc
> nie trzeba specjalnie w tym celu wyłączać komputera.

Pod W8 odkryłem ukryty komunikat, że za 2 dni komputer samoczynnie
zrestartuje się aby zainstalować pobrane aktualizacje. Tak więc aby
uniknąć niespodzianek uprzedziłem fakty wyłączając komputer i dając tym
samym szansÄ™ na kontrolowany proces momentu aktualizacji.

> 4) Rolę, jaką pełni ten klawisz możesz dowolnie konfigurować
> w Windows choć na pewno jest to procedura składająca się
> z tylu kroków, że nie warto jej przechodzić jednokrotnie
> za każdym razem, gdy chce się wyłączyć lub zahibernować
> komputer.

Już łatwiej z ustawień zamknąć system :-) A jeszcze łatwiej napisać
skrypt do wyłączania. Choć to dość osobliwe rozwiązanie. Wiesz... w domu
nie muszę oprogramowywanć niczego aby światło zgasić :-)

> 5) Można sobie zrobić skróty do polecenia shutdown (lub je
> wywoływać z wiersza poleceń) i dowolnie restartować lub
> hibernować komputer.

A no właśnie :-D