Re: W czym Windows 8 jest lepszy?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 11 Nov 2012 11:51:02 +0100

U偶ytkownik Rados艂aw Sok贸艂 napisa艂:

> Akurat je偶eli chodzi o wodotryski ekranowe to wed艂ug mnie
> jest gorszy i idzie w z艂膮 stron臋 :)

W dobra je艣li: masz laptopa/tablet z ekranem dotykowym :)

> Nie zmienia to faktu, 偶e Windows 8 mi si臋 nie podoba w prze-
> ciwie艅stwie do "si贸demki" (aczkolwiek pewnie z czasem, gdy
> upowszechni膮 si臋 narz臋dzia likwiduj膮ce "Metro" i tworz膮ce
> klasyczne 艣rodowisko pracy,

JEdnak je艣li chodzi o rozrywk臋 - to Metro moze byc dobre. Z uwaga jak
wyzej - przy mobilnych dotykowcach. Oraz - byc moze - przy TV jesli
bedzie obslugiwac Kinecta i bedzie mozna machac przed TV - starowac ruchem.

Zapadla u mnie decyzja do upgrade w wolnej chwili rozrywkowego XP do 8
:) Tylko musze znalezc najpierw czas na zrobienie mirrora dysku, jakbym
chcial wrocic jednak do tego co bylo ;)