Re: Znalaz³em ¼ród³o problemu; Re: Dziwny, ma³o sympatyczny k³opot z audio...

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri, 02 Nov 2012 21:22:48 +0100

W dniu 2012-11-02 19:08, Anerys pisze:

> (...)
> zak³ócenie nadal jest. Jak ju¿ nie by³o co wypierdzielaæ, to wpad³em na
> pomys³, aby w mened¿erze powy³±czaæ co siê da, zacz±³em od peryferiów.
> Modem - kicha, ale, karta Wi-Fi (Broadcomm 802.11 b/g) off - tadaaam,
> nie ma zak³óceñ. Oho, tu ciê mam babolu. Pow³±cza³em wszystko,
> (...)

Spróbuj powalczyæ z parametrami karty: zarz±dzanie energi±, wersje
sterowników.
Mo¿e problem tkwi w rodzaju szyfrowania i/lub autentykacji? Bo Kerberosa
to raczej nie masz. Mo¿e masz jaki¶ routing? Przew±chaj pasmo - mo¿e
trzeba zmianiæ kana³, bo jest za du¿o innych nadajników? A inna karta
dzia³a, bo jest s³absza i ich nie widzi.
Mo¿e wielko¶æ bufora, szybko¶æ? Powy³±czaj wszystkie automaty.

Ewentualnie kup jakiego¶ Intelka AGN na mini-PCI, s± bardziej stabilne.

--
Pozdrawiam.
Adam.