Re: Znalaz³em ¼ród³o problemu; Re: Dziwny, ma³o sympatyczny k³opot z audio...

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 2 Nov 2012 23:20:04 +0100

U¿ytkownik "Adam" <a.g_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Spróbuj powalczyæ z parametrami karty: zarz±dzanie energi±, wersje
> sterowników.

No i takowo¿ zamierzam... choæ zarz±dzanie energi± spali³o na panewce, nie
pomog³o. Prêdzej stery, zdarza siê nieraz, ¿e szukamy do czego¶ sterów, co¶
znajdziemy, ale raptem siê okazuje, ¿e jaka¶ funkcja nie dzia³a, lub dzia³a
¼le. Mo¿liwe, ¿e wadliwy sterownik nie steruje AKURAT TYM w³a¶ciwie, ¿e sieæ
steruje cymes, a energiê nie... Pobadam. Szkoda karty, chyba, ¿e w innym
kompie ruszy, albo jako awaryjna...

> Mo¿e problem tkwi w rodzaju szyfrowania i/lub autentykacji? Bo Kerberosa
> to raczej nie masz. Mo¿e masz jaki¶ routing? Przew±chaj pasmo - mo¿e
> trzeba zmianiæ kana³, bo jest za du¿o innych nadajników? A inna karta
> dzia³a, bo jest s³absza i ich nie widzi.
> Mo¿e wielko¶æ bufora, szybko¶æ? Powy³±czaj wszystkie automaty.

Wypierniczy³em wszystko co siê da³o, ewidentnie problem jest na styku
W£¡CZONEJ karty (nie musi byæ logicznie po³±czona z sieci±, zreszt±, zbyt
regularnie to wystêpuje, aby to by³a jawna zale¿no¶æ od ilo¶ci sieci w
eterze, czy wybranego kana³u...) z reszt±, najprawdopodobniej sterami.
Niemal go³y system, a usterka nadal straszy³a, Kerberosa chyba mam, w ka¿dym
razie co¶ mi mignê³o przy odinstalowywaniu sk³adników (ponad setkê z
hakiem). Ale mam to znowu, pow³±czane wszystko i na zewnêtrznej karcie
problemu nie ma. A i szybsza jest, ale zewnêtrzna i czasem mo¿e byæ
potrzebna gdzie indziej.

> Ewentualnie kup jakiego¶ Intelka AGN na mini-PCI, s± bardziej stabilne.

Chyba tak zrobiê... Mo¿e trafiê co¶ szybszego, ni¿ 54 Mbps i mocniejszego...
Znaczy siê, ¿e radio zarówno lepiej poleci, tj. dalej, jak i dalsze sygna³y
z³apiê... Mo¿e miks 2.4/5/BT? Ale to jak kasa bêdzie :) Na razie najgorsze
pokona³em :)

--
Pod ¿adnym pozorem nie zezwalam na wysy³anie mi jakichkolwiek reklam,
og³oszeñ, mailingów, itd., ani nawet zapytañ o mo¿liwo¶æ ich wysy³ki.