Re: xp32bitowy razem z xp64bitowym

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 2 Nov 2012 14:17:45 +0100

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup

>Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
>1634Racine naskrobał(a):

>Windows 8 to zabawka dla magików z tabletami i innymi wynalazkami
>dotykowymi. Szary użyszkodnik peceta nie za bardzo będzie chciał sie męczyć
>z kafelkami. To samo dotyczy firm, tam kafelki się nie sprawdzą. Ale to
>tylko moje zdanie, inni mogą mieć inne odczucia.

Dlaczego kafelki miałyby się sprawdzać w firmach albo szary użytkownik
miałby się z nimi męczyć? Nie ma przymusu używania aplikacji metro/windows
store. Desktop jest taki sam jak był. Ekran startowy może być traktowany po
prostu jako nowe, lepsze i bardziej „customizowalne” menu start. Nawet nie
musi być tam podpięty żaden program metro. Naprawdę poza metro jest wiele
ulepszeń w W8, które powodują, że trudnym jest uzasadnienie wyboru innego
Windowsa niż W8/WS2012.

--
Piotr Borkowski