Re: xp32bitowy razem z xp64bitowym

Autor: ...:::WISKOLER:::... <jvfxbyre_at_burgh.rh>
Data: Fri, 2 Nov 2012 12:40:37 +0100

Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
1634Racine naskrobał(a):

> ale póki co, jest intrygujace pytanie root posta, ktore jak widac
> zdechlo w zdychajacym - nic dziwnego :) - usenecie.
>
> A dwa: dlaczego xp32 -> xp64 jest cofaniem?
> (a propos: wszyscy juz na w8? a ze nie ide w w764 - to juz inna para k.)

Windows 8 to zabawka dla magików z tabletami i innymi wynalazkami
dotykowymi. Szary użyszkodnik peceta nie za bardzo będzie chciał sie męczyć
z kafelkami. To samo dotyczy firm, tam kafelki się nie sprawdzą. Ale to
tylko moje zdanie, inni mogą mieć inne odczucia.

A dlaczego przesiadka z XP32-XP64 to cofanie? Bo w zasadzie niczego (prócz
obsługi większej ilości pamięci) nie zyskujesz. Łapiesz się w zamian na
problemy ze sterownikami do niektórych urządzeń.

Moim zdaniem, w takim wypadku słuszniejsza by była przesiadka na W7 x64.
Sam na takim pracuję i jeśli nie liczyć niedziałającego skanera HP2200 to
reszta działa bardzo dobrze. Ale skaner jest "archaiczny" i jego obsługę
powierzam XPMode, tam działa :)

--
...:::WISKOLER:::...
Jeżeli ciało A, działa na ciało B z pewną siłą, to ciało B może mu dać w