Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 28 Oct 2012 10:53:22 +0100

Dnia Sun, 28 Oct 2012 10:39:38 +0100, Anerys napisał(a):

> Tak się na luza zastanawiałem, czy nie zachodzi tu zjawisko kłopotów z
> dostępem do pliku, że w momencie, gdy jest tworzona miniatura, dostęp nawala
> i w to miejsce tworzÄ… siÄ™ krzaki, babole - i miniaturyzacja pada...

Dokładnie tak napisałem w wątku otwierającym dyskusję :-) To samo
założyłem. Nawet jeśli się tak dzieje, to nie byłoby problemu gdyby dało
się to naprawić poprzez zastosowanie narzędzia "oczyszczanie dysku". Można
w nim wyczyścić cache miniatur (podobno). Obserwuję, że pliki thumbnaili są
usuwane lecz kompletnie nie zmienia to sytuacji. I to mnie bardziej
zastanawia. Tak jakby system odbudowywał bazę z tego co ma w RAM zaniast z
graficznych plików na dysku.

> Ewentualnie co jeszcze mi przychodzi na myśl - ADS, ze skopaną zawartością,
> może kopiowanie kastruje (*) pllik z przylepionego strumienia i miniaturka
> jest po prostu tworzona na nowo, już w prawidłowy sposób?
>
> (*) Czasem wykastrowanie pliku z ADS-a pozbawia go (czy system, bądź program
> otwierający zawartość) zachowań, których niekoniecznie oczekujemy.

Co to takiego ADS? Jaka jest lokalizacja pliku? Spróbuję i ten wariant
przetrenować.